خبرگزاری کار ایران

آتش نشانی استان خبر داد:

نجات فرد میانسال از دره 150 متری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۵۳

یک فرد میانسال که به دره‌ای در روستای گرگین از توابع شهرستان قزوین سقوط کرده بود، پس از چهار روز توسط آتش نشانان نجات یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیر منطقه دو عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر افزود: این فرد که در حال رانندگی با خودروی پراید خود بود به دره ۱۵۰ متری در روستای گرکین سقوط کرده و مصدوم شده بود که پس از چهار روز با حضور آتش نشانان قزوین و عملیات نفس گیر نجات پیدا کرد.

حمیدرضا ململی گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ از سوی عوامل هلال احمر و نیاز به تجهیزات تخصصی آتش نشانی مبنی بر نجات فرد سقوط کرده در دره ۱۵۰ متری، تیم امداد و نجات کوهستان ایستگاه‌های چهار و پنج با تجهیزات امدادی و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر منطقه دو عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین تصریح کرد: فرد مصدوم چهار روز پیش در حین رانندگی به دره سقوط کرده و به دلیل صعب العبور بودن مسیر هیچ فردی متوجه این حادثه نشده بود.

ململی بیان کرد: این فرد در مدت چهار شبانه روز با خوردن آب که در خودرو داشت توانسته بود زنده بماند و بعد از این مدت به رغم شکستگی‌هایی که در اعضای بدن داشت توانسته بود با روشن کردن آتش رهگذران را متوجه حضور خود کند.

وی گفت: با تلاش آتش نشانان و استفاده از تجهیزات تخصصی فرد مصدوم از مرگ حتمی نجات یافت و جهت درمان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز