خبرگزاری کار ایران

یاری مطرح کرد:

لزوم بهبود واگذاری واحدهای عملیاتی و خدماتی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۱۵۱

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: بهبود فضای کسب و کار و بهره وری در دوسال اخیر بیشترین رشد را در استان داشته ولی در بخش واگذاری واحدهای عملیاتی و خدماتی وضعیت مطلوبی نداریم که باید بهتر شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این جشنواره حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین،  عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

۵۰ دستگاه اجرایی در جشنواره شهید رجایی امسال شرکت کرده بودند که از ۱۷ دستگاه اجرایی برتر استان تجلیل شد.

سال گذشته از ۶۵ دستگاه اجرایی استان تنها ۴۵ دستگاه در این جشنواره مشارکت داشتند که در نهایت پنج دستگاه اجرایی به عنوان دستگاه برتر و ۹ دستگاه به عنوان دستگاه شایسته تقدیر براساس شاخص های اختصاصی، عمومی و استانی مورد تقدیر واقع شدند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین در این مراسم گفت: استان قزوین در سال جاری بالاترین امتیاز رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی را میان ۳۱ استان کشور که توسط مرکز آمار ایران انجام شده بود کسب کرد.

ابوالفضل یاری افزود:هچنین این استان و مجموعه دستگاه‌ها در اجرای مصوبه حقوق شهروندی رتبه اول را با اختلاف فاحش از میان ۳۱ استان کسب کرد که مرهون اهتمام دستگاه‌های اجرایی و تاکید استاندار در شورای توسعه مدیریت و برنامه ریزی استان است.

وی با اشاره به جشنواره شهید رجایی گفت: این جشنواره به صورت ارزیابی سالانه از دستگاه‌ها از اسفند تا مردادماه انجام می‌شود و در نهایت در قالب این جشنواره از دستگاه‌های برتر تجلیل می‌شود.

یاری اضافه کرد: از مجموع ۶۶ دستگاه اجرایی مشمول این جشنواره در استان ۵۰ دستگاه در سه هزار و ۱۶۶ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفتند.

یاری با اشاره به گروه بندی دستگاه های اجرایی شرکت کننده در ارزیابی عملکرد سال ۹۷، اظهار داشت: در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت، ۱۰ دستگاه، گروه زیر بنایی و تولیدی، ۱۳ دستگاه، گروه شرکت ها، بانک ها و بیمه ها، پنج دستگاه، گروه علمی، فرهنگی و آموزشی، ۱۰ دستگاه و در گروه عمومی، اجتماعی و قضایی ۱۲ دستگاه اجرایی ارزیابی شده اند.

وی گفت: این ارزیابی براساس برخی شاخص‌ها در سطح ملی، بخش خصوصی و خارج از نظام اداری کشور انجام شد و بالاترین امتیاز این جشنواره در حوزه شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه به دست آمد.

این مسئول گفت: شاخص جدیدی نیز به عنوان میز خدمت در این جشنواره اضافه شده بود که چون سال اول اجرای آن بود قطعا در سال‌های بعدی وضعیت بهتری کسب خواهد کرد.

وی افزود: بهبود فضای کسب و کار و بهره وری در دوسال اخیر بیشترین رشد را در استان داشته ولی در بخش واگذاری واحدهای عملیاتی و خدماتی وضعیت مطلوبی نداریم که باید بهتر شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز