خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی صورت گرفت؛

افتتاح شرکت دانش بنیان استیل غرب آسیا در شهرک صنعتی کاسپین یک

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۹۵۷

شرکت دانش بنیان استیل غرب آسیا در شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، طی مراسمی و با حضور علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، نبیل رییس سازمان صمت استان قزوین، غلامرضا اخلاقی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آبیک و دیگر مسئولان  به بهره‌برداری رسید.

این شرکت دانش بنیان طراح و سازنده دستگاههای بسته‌بندی صنعت غذایی و دارویی است که به صورت انحصاری در کشور به تولید می پردازد.

این شرکت در زمینی به مساحت 750 مترمربع احداث شده که برای 15 نفر اشتغال ایجاد شده است.

شرکت استیل غرب آسیا به کشورهای اطراف و اروپایی صادرات هم دارد.

همچنین با حضور مسئولان شرکت زرافشان تولیدکننده سیم و کابل برق  در زمینی به مساحت 1400 مترمربع با 50 میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی 15 نفر افتتاح شد. در صورت تامین منابع و طرح توسعه، برای 50 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش ایلنا، ساختمان دفتر خدمات پستی شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک در زمینی به مساحت 100 مترمربع و سه میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید که تمام امانتهای  پستی سفارشی، پیشتاز و غیره واحدهای صنعتی این شهرک که بیش از 300 واحد است، انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز