خبرگزاری کار ایران

استاندار سابق قزوین:

بزرگترین شکست غرب، شکست فلسفی است

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۶۹۲

استاندار سابق قزوین بزرگترین شکست غرب را شکست فلسفی دانست و تبیین این موضوع را به دنیا ضروری بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در گلزار شهدای دولت (شهیدان رجایی و باهنر) و قوه قضائیه (شهید بهشتی و 72 تن از شهدای هفتم تیر) در تهران اظهار کرد: امروز در ایام هفته دولت و هفته فرهنگی قزوین توفیقی حاصل شد که در جمع مدیران استان به همراه امام جمعه قزوین در مرقد شخصیتی که پایه‌گذار نخستین انقلاب اسلامی بعد از بعثت نبی مکرم اسلام درجهان اسلام بود، حضور یابیم و در گلزار شهدای دولت و قوه قضائیه با آرمان‌های آنان تجدید بیعت کنیم.

وی افزود: در دورانی که  همه مکاتب فلسفی شرقی و غربی و دین را افیون دانسته‌اند و یا در مکاتب مختلف، دین  را رها کرده بودند، امام راحل با شکست طاغوت و پیروزی انقلاب، دین را در بطن جامعه وارد کرد.

استاندار سابق قزوین ادامه داد: به طور کلی دینداری نمی‌تواند موجب تحول‌خواهی و حرکت و آزادی طلبی استقلال‌طلبی شود اما حضرت امام این انقلاب را با تکیه بر دین و مبانی اسلامی، انقلاب را بنا نهاد.

زاهدی اضافه کرد: ویژگی دیگری که در رابطه با حضرت امام منحصر به فرد محسوب می‌شود، این است که اگر ما نگاهی به همه انقلاب‌های ضد استکباری دنیا بیندازیم متوجه می‌شویم  امام راحل مردمی‌ترین انقلاب را  پایه‌گذاری کردند و به پیروزی رساندند.

وی خاطرنشان کرد: بنابر این ما اگر می‌بینیم شرق و غرب با ایران مشکل دارند و علیه مردم ایران توطیه می‌کنند به نظر بنده به دلیل شکست شرق و غرب از انقلاب اسلامی و همچنین شکست فلسفی و اعتقادی است.

این مسئول بزرگترین شکست غرب را شکست فلسفی دانست و تصریح کرد: باید این موضوع را به درستی تبیین کنیم و به دنیا اعلام کنیم که انقلاب اسلامی در شرایطی که هیچ کس امیدی نداشت، از موضع دین، حرکت انقلابی را انجام داد و به پیروزی رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز