خبرگزاری کار ایران

با همکاری خیران صورت گرفت؛

آزادی 98 زندانی با کمک کمیته امداد استان

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۵۹۲

98 زندانی غیر عمد در استان قزوین با کمک و مساعدت‌های مالی از سوی کمیته امداد، خیران و ستاد دیه آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل کمیته امداد قزوین با اعلام این خبر افزود: برای آزادی هر زندانی ۵۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه از سوی کمیته امداد پرداخت شده و مابقی بدهی این افراد از طریق خیران و همچنین مساعدت‌های ستاد دیه صورت گرفته است.

مجید مومنی به نقش پررنگ خیران در آزادی زندانیان اشاره کرد و گفت: بیش از یک میلیارد ریال کمک‌های نقدی از سوی خیران برای آزادسازی زندانیان غیر عمد جمع آوری شد که نشان از همت والای این عزیزان در راستای کمک به خانواده‌های مددجو دارد.

وی با بیان اینکه تیمی از سوی کمیته امداد برای کسب رضایت و پیگیری پرونده زندانیان جرایم غیر عمد تشکیل شده است، اظهار داشت: این تیم با حضور در محل زندگی شاکیان پرونده ها، تلاش کرده تا شاکیان بخشی از مطالبات مالی خود را ببخشند.

مومنی حمایت‌های دستگاه قضایی و همچنین ستاد دیه استان را در آزادی زندانیان بی‌سابقه توصیف کرد و گفت: در نظر داریم تا پایان سال جاری نیز با شناسایی زندانیان غیر عمد و آزادسازی آنها بتوانیم خدمتی به خانواده‌های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز