خبرگزاری کار ایران

مهرام در گفت‌وگو با ایلنا:

برنده مزایده بیمارستان شهدای آبیک توانمندی اقتصادی لازم را دارد/ انعقاد قرارداد 5 ساله در فاز نخست

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۴۶۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به شناخت برنده مزایده قرارداد مشارکتی بیمارستان شهدای آبیک از سوی امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت بهداشت گفت: این شرکت، توانمندی لازم برای فعالیت در بیمارستان را دارد.

منوچهر مهرام در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به مشخص شدن برنده مزایده قرارداد مشارکتی بیمارستان شهدای شهرستان آبیک اظهار کرد: این شرکت بسیار قوی بوده و امتحان خود را پس داده؛ در حالی که سابقه اداره چندین بیمارستان در کشور را دارد که از جمله آنها می‌توان به مدیریت بیمارستان 220 تختخوابی استان البرز اشاره کرد.

وی افزود: امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت بهداشت بر روی شرکت برنده قرارداد مشارکتی بیمارستان شهدای آبیک شناخت دارند که بررسی هم صورت گرفته و توانمندی این شرکت برای فعالیت در بیمارستان و داشتن بنیه مالی آن هم مورد تایید است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین ادامه داد: شرکت برنده مزایده قرارداد مشارکتی بیمارستان شهدای آبیک استقامت مالی و تاب‌آوری اقتصادی در زمان بروز مشکل را دارد تا بیمارستان سر پا بماند و گرفتار نشود.

قدرت انتخاب مردم در دریافت خدمات درمانی

مهرام با بیان اینکه به هیچ وجه تمایل نداریم فعالیت بیمارستان خصوصی ولیعصر (عج) در شهرستان آبیک راکد شود، اضافه کرد: با راه‌اندازی کامل بیمارستان شهدا، مردم قدرت انتخاب خواهند داشت و از هر بیمارستانی که تمایل دارند خدمات درمانی دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: قرارداد دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با شرکت برنده مزایده فراخوان واگذاری بیمارستان شهدای آبیک در فاز نخست، پنج ساله منعقد می‌شود و قابلیت تمدید هم خواهد داشت به شرطی که رضایتمندی مردم را داشته باشند یعنی مردم برای ادامه فعالیت این شرکت، تعیین تکلیف می‌کنند.

این مسئول در پاسخ به این سئوال که با تامین 40 نیروی انسانی برای بیمارستان شهدا، تکلیف نیروهای طرحی و قراردادی فعلی این بیمارستان چه می‌شود، توضیح داد: سعی می‌کنیم نیروهای شاغل در بیمارستان را حفظ کنیم و بنا را هم بر اخراج این نیروها که چندین سال است خدمت می‎کنند، نگذاشته‌ایم و در همین بیمارستان به خدمت خود ادامه می‌دهند.

قول وزارت بهداشت برای تامین پزشکان متخصص بیمارستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به تامین پزشکان متخصص بیمارستان شهدای آبیک از سوی وزارت بهداشت افزود: 40 نفری که به مجموعه این بیمارستان اضافه می‌کنیم از نیروهای فنی، پرستار، ماما، رادیولوژی، آزمایشگاه و غیره خواهد بود و در صورت نیاز شرکت برنده به نیروهای بیشتر، هماهنگی و مساعدت لازم انجام می‌شود.

مهرام مطرح کرد: با راه‌اندازی بیمارستان شهدای آبیک این بیمارستان شامل جراحی عمومی، داخلی، نوزادان و کودکان، زنان و زایمان، آزمایشگاه، رادیولوژی و غیره خواهد بود.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا برنده مزایده قرارداد مشارکتی بیمارستان شهدا کارهای خود را به پیش ببرد و این بیمارستان پس از سال‌ها از بلاتکلیفی خارج ‌شود.

لازم به یادآوری است؛ بخش درمانگاه و کلینیک بیمارستان شهدای شهرستان آبیک 13 خرداد ماه سال 92 در زمان دولت دهم با حضور معاون رئیس‌جمهور وقت و مسئولان استانی و شهرستانی وقت افتتاح شده بود اما تاکنون که هفت سال از این موضوع می‌گذرد، بیمارستان به طور کامل راه‌اندازی نشده و مسئولان استان و شهرستان مجدانه پیگیر راه‌اندازی این بیمارستان هستند که نیاز مبرم و مطالبه جدی و به حق مردم این شهرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز