خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مسئولان استانی صورت گرفت؛

گشایش دهمین نمایشگاه خانه مدرن در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۰۶۹

دهمین نمایشگاه خانه مدرن با حضور جمعی از مسئولان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ۶۰ مشارکت کننده در این نمایشگاه، محصولات خود را در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع به مدت پنج روز به نمایش گذاشته اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: افزایش آگاهی متخصصان و عموم مردم نسبت به محصولات قابل ارایه در خانه‌های مدرن، آشنایی مردم با آخرین تولیدات این صنعت، ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم و دسترسی بهتر به کالاها از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.  

علی اصغر حاجی محمدی افزود: تبادل اطلاعات و آشنایی مشارکت کنندگان با سلایق و درخواست‌های مصرف کنندگان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی اظهار داشت: مشارکت کنندگان این نمایشگاه از استان‌های مختلف به ارایه آخرین فناوری‌های مرتبط با خانه مدرن در زمینه دکوراسیون داخلی، معماری، فناوری‌های نوین ساختمانی و فرآورده‌های نانو پرداخته اند.  

این مسئول ادامه داد: در این نمایشگاه لوازم خانگی، مبلمان، فرش دستباف و ماشینی، سرویس چوب، تابلو فرش‌های نفیس، لوستر، چراغ‌های تزئینی، روتختی و تجهیزات آشپزخانه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.  

حاجی محمدی افرود: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی و بازرگانی از استان‌های قزوین، تهران، البرز، همدان، خراسان، اصفهان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، زنجان، مرکزی و یزد حضور دارند.

دهممین نمایشگاه خانه مدرن از امروز تا هشتم شهریورماه سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین آماده بازدید علاقه مندان است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز