خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان صورت گرفت؛

افتتاح پروژه‌های آب و برق روستایی در آبیک

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۸۵۹

به مناسبت هفته دولت چند پروژه آب و برق روستایی شهرستان آبیک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در سومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار آبیک و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی چندین پروژه آب و برق روستایی در بخش‌های مرکزی و بشاریات شهرستان آبیک به بهره‌برداری رسید.

پروژه حفر چاه جدید در روستای حلال‌آباد و زیر پوشش قرار دادن آب این روستا و روستای مالی‌آباد با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

بیرانوندی سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین در این مراسم گفت: در هفته دولت به 22 روستا ابرسانی صورت می‌گیرد که از این تعداد، 4 پروژه در شهر آبیک و روستاهای حلال‌آباد، باقرآبادکرد، تازه‌آباد و مالی‌آباد است.

وی افزود: در شهرستان آبیک بیش از 93 درصد شاخص از آب شرب روستایی بهره‌مند هستند در حالی که میزان متوسط کشوری 75 درصد است.

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک هم اولویت مسئولان این شهرستان را تامین آب مردم ذکر کرد و گفت: طی 6 سال اخیر مجتمع‌های آبرسانی خوبی در شهرستان آبیک احداث شده که لازم است مردم در مصرف بهینه آب دقت لازم را داشته باشند.

همچنین با حضور مسئولان 18 پروژه برق شهرستان آبیک به صورت نمادین در روستای شکرناب افتتاح شد.

دو هزار و 450 متر سیم کابل برق مسی روستای شکرناب جمع‌آوری شده و با 728 میلیون ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شده که به گفته احمدی مدیر شرکت برق شهرستان آبیک هدف از اجرای این مهم این بوده که در شرایط بحرانی و آب و هوایی خدمات‌رسانی بهتری به مردم انجام می‌شود و اشجار مزاحمت ایجاد نمی‌کنند و سرقتی هم صورت نمی‌گیرد.

در هفته دولت 18 پروژه برق شهرستان آبیک با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، در ادامه با حضور مسئولان یک طرح آبخیزداری در روستای کهوانک، آسفالت روستای فالیزان با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن با 215 میلیون تومان اعتبار و زیرسازی و آسفالت روستای کوندج در 5 هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز