خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی افزایش کمک‌های مردم قزوین در جشن عاطفه‌ها به 48 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۸۲۸

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: سال گذشته ۳۲ میلیارد ریال میزان کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها بوده که پیش بینی می‌شود امسال این رقم به ۴۸ میلیارد ریال افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت جشن عاطفه‌ها گفت:۲ هزار و ۳۲۹ پایگاه جشن عاطفه به همراه مراکز نیکوکاری، بسیج و مساجد در سطح استان مستقر شده و وظیفه جمع آوری کمک‌های مردمی را برعهده دارند.

مجید مومنی شعار جشن عاطفه‌ها را در سال جاری "با رنگ مهر رویایی بسازیم" عنوان کرد و اظهار داشت: سال گذشته ۳۲ میلیارد ریال حجم کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها بود و امسال پیش بینی می شود که این رقم به ۴۸ میلیارد ریال افزایش یابد.

مومنی با بیان اینکه کمک‌های جشن عاطفه‌ها باید تا نیمه دوم شهریورماه به حساب دانش آموزان واریز شود، توضیح داد: در این جشن کمک‌های نقدی از سوی خیران به صورت مستقیم به دانش آموزان و دانشجویان پرداخت شده و سپس در جشن عاطفه‌های مهرماه نیز مجددا از سوی مدارس به جمع آوری کمک ها اقدام خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد قزوین کمک‌های نقدی در استان قزوین را با ۵۳ درصد رشد معادل ۲۹۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مهمترین عامل ایجاد این دستاورد عظیم کمک رسانه‌ها در انعکاس خبری و همت بالای مردم در کمک رسانی به تنگدستان است. 

مومنی با اشاره به طرح شهید رجایی و بزرگداشت این شهید والا مقام، گفت: این طرح برای خانواده های ۶۰ ساله نیازمند روستایی در حال اجرا است و هم اکنون ۱۹ هزار خانوار در استان قزوین تحت پوشش این طرح قرار دارند.

این مسئول یادآور شد: کمیته امداد تولیدکننده فقر نیست و متاسفانه دستگاه‌های اجرایی و نبود سیستم‌های حمایتی از سوی بیمه سبب شده تا حمایت از این افراد را کمیته امداد برعهده بگیرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز