خبرگزاری کار ایران

کشف 150 هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۷۸۹

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف ۱۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ آرش مرادی روز دوشنبه در تکمیل این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی اخبار دریافتی مبنی بر قصد انتقال یک محموله سیگار قاچاق از استان‌های مرکزی به قزوین توسط فرد یا افرادی با یک دستگاه خودروی سواری،  بررسی موضوع در دستور کار عوامل این پلیس قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با تشکیل یک تیم از ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های لازم یک دستگاه سواری پراید در آزادراه قزوین - کرج شناسائی شد که راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست از سوی پلیس با افزایش سرعت خودرو به مسیر خود ادامه داد.

 رئیس پلیس آگاهی استان افزود: سرانجام پس از طی مسافتی با تلاش و عملکرد هوشمندانه ماموران خودروی مورد نظر در شهر محمدیه توقیف شد.

 وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۱۵۰ هزار انواع نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

 سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی محموله قاچاق کشف شده را بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال عنوان کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز