خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان خبر داد:

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین و بوشهر

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۹۷۰

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۶۰ کیلو موادمخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین و استان بوشهر و دستگیری یک قاچاقچی در این عملیات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق موادمخدر در نتیجه تلاش نیروهای پلیس استان مشخص شد فردی قصد انتقال مقادیری مواد مخدر را با استفاده از یک دستگاه کامیون تریلی از استان‌های جنوبی به استان‌های بخش مرکز کشور دارد.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از انجام هماهنگی لازم، اطلاعات لازم در خصوص سوژه مورد نظر به طور کامل در اختیار عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر پس از دریافت اطلاعات با انجام اقدامات فنی و مراقبتی لازم موفق به شناسائی کامیون مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی استان بوشهر شده و در نهایت طی یک عملیات غافلگیرانه آن را توقیف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۶۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

 سردار حاجیان خاطر نشان کرد: پس از تشکیل پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز