خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین :

8 درصد تولید ناخالص کشور مربوط به قزوین است

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۴۸۳

استاندار قزوین گفت: بین هفت تا هشت درصد تولید ناخالص کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید و فرهنگ اسلامی استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین به عنوان یک استان دارای ریشه در فرهنگ و تمدن ایران است و در کاوش های فعلی، سابقه بیش از ۹هزار سال سابقه تمدن را به خود اختصاص می دهد و وجود شخصیت های بزرگی در عرصه های دینی فرهنگی و ادبی نیز در آن دیده می شود.

وی عنوان کرد: امروز با وجودی که به قزوین بی توجهی کردیم  اما استعدادهای فراوانی در آن وجود دارد که استفاده از این ظرفیت ها وظیفه ما است.

استاندار قزوین عنوان کرد: نقش قزوین در اقتصاد  کشور کمتر از یک درصداست  اما بین ۷تا ۸درصد تولید ناخالص کشور را شامل می شود و در فرهنگ و هنر نیز می تواند بیش از این نقش داشته باشد.

زاهدی ادامه داد: همه باید به کمک هم این ظرفیت ها را بروز و ظهور دهیم تا قزوین به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران، مسئله خوشنویسی را در کشور هدایت کند.

وی ادامه داد: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دارای سوابقی در وزارت فرهنگ هستند و فعالیت خود را از صفر در وزارت فرهنگ و ارشاد شروع کردند و مطمئنا با همکاری شما و مدیران دستگاه های استان دوران بهتری را خواهیم داشت.

استاندار قزوین در پایان از خدمات حجت الاسلام حسینی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر و تشکر کرد و محمدحسین اسماعیلی مدیر جدید را به عنوان یک فرد فرهنگی که تمام سطوح مدیریتی را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی کرده و آشنا با مقوله فرهنگ و هنر است، معرفی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز