خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان خبر داد:

200 کیلو مواد مخدر با همکاری مشترک پلیس قزوین و کرمان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۰۱۴

200 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با همکاری مشترک پلیس قزوین و کرمان در کرمان شناسایی و سه نفر در این خصوص دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین مشخص شد، فرد یا افرادی از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از استان کرمان به استان های بخش مرکز کشور را دارند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از تکمیل اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های لازم، اطلاعات انتقال مقادیر بالایی مواد مخدر از طریق ۲ خودرو در اختیار عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان پس از انجام اقدامات فنی و مراقبتی سرانجام هر ۲ خودروی تیبا و پژو ۴۰۵ را در محورهای مواصلاتی استان کرمان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۲۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۳ تن نیز در این خصوص دستگیر شدند.

 سردار حاجیان در پایان افزود: پس از تشکیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان کرمان تحویل داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز