خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش طارم سفلی به ایلنا خبر داد:

جایگزینی هیتر روغنی به جای بخاری برقی در تمامی مدارس منطقه طارم سفلی

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۸۲۸

رئیس آموزش و پرورش منطقه طارم از جایگزینی هیتر روغنی به جای بخاری برقی در تمامی مدارس منطقه طارم سفلی خبر داد.

جعفر سپهریان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از قزوین، ضمن اشاره به اینکه طی چند ساله گذشته اقدامات قابل توجهی در راستای ایمنی مدارس و تجهیز سیستم گرمایشی و رایزنی های گسترده ای در این زمینه صورت گرفته اظهار داشت: طرح جایگزین بخاری های نفتی با هیترهای روغنی در استان آغاز و منطقه طارم سفلی به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شده است .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هیترهای برقی کاربرد آسانتری نسبت به بخاری‌های نفتی دارند، ادامه ادامه داد: هیترهای روغنی به دلیل اینکه با برق کار می‌کنند کاربری آسان و ایمنی بالایی نسبت به بخاری های نفتی دارند. همچنین به دلیل تولید گازهای گلخانه ای کمتر ، استفاده از این نوع هیترها برای محیط زیست و دانش‌آموزان بسیار مناسب است.

  وی در پایان تصریح کرد: این طرح به همت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اجرا می شود؛ برنامه بازدید کارشناسان اداره کل نوسازی از مدارس منطقه طارم سفلی در حال انجام است و امیدواریم در زمستان سال جاری شاهد اجرایی این طرح در منطقه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز