خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر استان خبر داد:

برگزاری نشست کتابخوانی «گفت و شِنُفت و شِکُفت» در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۵۱۰

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در راستای طرح شوق رویش نشست کتابخوانی با عنوان «گفت و شِنُفت و شِکُفت» در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جوانان بشر دوست هلال احمر ظهر یکشنبه به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و در راستای طرح شوق رویش، غنی سازی اوقات فراغت جوانان، در نشست تابستانه کتابخوانی با عنوان «گفت و شِنُفت و شِکُفت» با حضور مدیر عامل و معاون جوانان این جمعیت و جمعی از جوانان کانون های دانشجویی در جمعیت هلال احمر قزوین به حافظ خوانی پرداختند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر علاوه بر خدمات بسیار ارزنده ای که ارائه می دهد، می‌تواند الگوی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین جوانان و جامعه باشد.

نادر میرزایی افزود: نشست تابستانه کتابخوانی جوانان بشر دوست هلال احمر کوششی ارزشمند برای بررسی مفاهیم نوعدوستی و رفتارهای مهربانانه در ابیات حضرت حافظ است و این جوانان با حافظ خوانی ضمن هویت بخشیدن به فرهنگ خود، فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را نیز رونق می بخشند.

وی هدف از برگزاری این اقدامات فرهنگی را علاوه برتأکید بر اهداف بشردوستانه هلال احمر، گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: گسترش فرهنگ کتابخوانی به معنای گسترش تفکر و نگرش در انسان بوده و چنین اتفاقی منجر به کاملتر شدن رفتار و کردار خواهد شد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان تاکید کرد: انسان امروزی با توجه به نوع زندگی خود در محاصره کامل ترس و نیازهای سرکوب شده خویش است  و چنین مسئله ای منجر به رفتارهای انفعالی و توقف خلاقیت می شود و یکی از راه حل‌های دوری از این آسیب و کسب تجربه های جدید، مطالعه کتاب است و فرهنگ کتابخوانی و پناه بردن به آغوش پر مهر کتاب می تواند تجربیات بیشتر و جدیدتری را در اختیار انسان قرار دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز