خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین:

ایجاد محلات و پارک های جیبی در مناطق مختلف شهرها به حقوق شهروندی کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۳۵۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: ایجاد محلات و پارک های جیبی در مناطق مختلف شهرها به حقوق شهروندی و کودکان کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین روز یکشنبه در کنفرانس تخصصی حقوق کودک در استان قزوین افزود: برگزاری چنین رویدادهایی تلنگری برای حفظ حقوق کودک و شهروندان است.

وی اضافه کرد: وزارت کشور در این حوزه بنا به نظر کنوانسیون یونیسف، ایجاد شهرهای دوستدار کودک را در اسفندماه سال گذشته ابلاغ و شهرهای نمونه برای اجرای آزمایشی آن انتخاب شدند تا هم در فضاهای عمومی و هم فضاهای خاص موضوعات مادر و کودک مورد توجه قرار گیرند.

فرخزاد ادامه داد: علاوه بر تشکل های مردمی ظرفیت هایی مانند مراکز فرهنگی و اجتماعی هم می توانند در حفظ حقوق کودک مورد توجه قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یکی از حقوق ضروری کودک را بهره‌مندی از امکانات تحصیلی عنوان کرد و افزود: قزوین با داشتن حدود ۱۸۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل نسبت به ۲۳۰ هزار دانش آموز مشغول تحصیل، نسبتا در حوزه تحصیل کودکان وضعیت بهتری دارد اما باید تلاش شود تا حتی یک کودک هم از این موقعیت محروم نماند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز