خبرگزاری کار ایران

راه اندازی نخستین شبکه بی سیم دیجیتال منابع طبیعی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۱۱۷

شبکه بی سیم دیجیتال اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین به عنوان نخستین مورد در سطح کشور، در هفته دولت راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین گفت: شبکه بی سیم منابع طبیعی استان قزوین که قرار بود از آنالوگ به دیجیتال تبدیل شود، درحال حاضر آماده راه اندازی و بهره برداری است.

علی اکبر اسداللهی افزود: با راه اندازی بی سیم دیجیتال پوشش شبکه ای اداره کل منابع طبیعی استان به بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته و از لحاظ هزینه های اداری و تماس با عوامل حفاظتی در منطقه به کاهش چشمگیر هزینه ها منجر خواهد شد.

وی  اظهار داشت: این شبکه بی سیم که به صورت دیجیتال کار می‌کند،  می‌تواند به تسهیل امور اداری و بهبود کارایی مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان منجر شود.

اسداللهی همچنین در خصوص اعتبارات این شبکه توضیح داد: برای احداث و راه اندازی بیسیم دیجیتال اعتباری معادل ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده که به نوبه خود دستاورد عظیمی در حوزه ارتباطات استان قزوین محسوب می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین با بیان اینکه شبکه بی‌سیم دیجیتال با سامانه مانیتورینگ تفاوت دارد، خاطرنشان کرد: در حوزه مانیتورینگ منابع طبیعی و رصد مراتع و طرح‌های آبخیزداری نیز اقداماتی در دستور کار قرار گرفته و در مرحله ایده‌پردازی است.

۶۰ درصد مساحت استان قزوین را اراضی ملی و منابع طبیعی تشکیل می دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز