خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اراده ملت شعبه قزوین:

خبرگزاری ایلنا سنگ مردم را به سینه می‌زند/ آغاز حرکتی برای جداسازی اصلاح‌طلبان واقعی از فرصت‌طلبان

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۴۷۶

دبیر حزب اراده ملت شعبه استان قزوین گفت: واقعیت این است که خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین، سنگ مردم را به سینه می‌زند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سیدجمال خضری روز پنچشنبه در دیدار با سرپرست خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین اظهار کرد: ایلنا، تنها خبرگزاری است که با شفافیت، شجاعت، شهامت و دقت لازم نسبت به انعکاس اخبار استان قزوین می‌پردازد.

وی افزود: واقعیت این است که خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین، سنگ مردم را به سینه می‌زند و بدون چشمداشت و قصد و غرض نسبت به پوشش اخبار استان گام برمی‌دارد که برای هر خبرنگاری جزو شروط لازم هم محسوب می‌شود.

دبیر حزب اراده ملت شعبه استان قزوین ادامه داد: خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین همواره اخبار حزب اراده ملت را به نحو احسن انعکاس داده و این حزب مشمول لطف این خبرگزاری قرار گرفته است.

خضری اضافه کرد: خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین، جریانی را دارد پوشش می‌دهد که می‌خواهد راه اصلاح‌طلبان را از فرصت‌طلبان جدا کند که نکته حائز اهمیتی است.

وی خاطرنشان کرد: حزب اداره ملت شعبه قزوین در کنار حزب اسلامی کار و دیگر احزاب ، حرکتی را آغاز کرده که صف اصلاح‌طلبان واقعی و کسانی که خاک اصلاح‌طلبی را خورده‌اند و هیچ موقع تحت هیچ شرایطی، حتی در بدترین شرایط، از شعار و تفکر اصلاح‌طلبی را کنار نگذاشته‌اند را ازفرصت‌‍طلبانی که همیشه در صدد فرصت برای رسیدن به منافع، مطامع و مناصب دولتی هستند را جدا کند.

این مسئول تصریح کرد: خبرگزاری ایلنا در کنار کار خبری، هدایتگر جریانی است که اصلاح‌طلبان واقعی در آن مسیر هستند و افتخار بزرگی برای این حزب محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز