خبرگزاری کار ایران

مدیر آبفای روستایی آبیک بیان کرد:

52 روستای آبیک تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب روستایی قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۲۱۵

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان آبیک گفت: 52 روستای آبیک یعنی 95 درصد جمعیت روستایی شهرستان آبیک تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، خبرنگاران قزوین و آبیک به همراه سیدمحمدحسین سید ابوترابی معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین و امین الله شیخ مدیر اداره آبفای روستایی شهرستان آبیک امروز از مجتمع آبرسانی روستای یانس آباد شهرستان آبیک بازدید کردند.

امین‌الله شیخ مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان آبیک در این بازدید اظهار کرد: 52 روستای شهرستان آبیک تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی این شهرستان است که 5 هزار مشترک و حدود 27 هزار نفر از جمعیت روستایی را شامل می‌شود.

وی با اشاره به وجود هشت مجتمع آبرسانی در شهرستان آبیک افزود: این مجتمع‌ها شامل دو روستایی تا هفت روستایی می‌شود.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان آبیک ادامه داد: اجرای دو طرح سیستم فاضلاب در روستای قشلاق و زیاران شهرستان آبیک در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب در روستای قشلاق 90 درصد است و نصب انشعابات آن در دستور کار قرار گرفته و 50 میلیارد ریال هم اعتبار هزینه شده است.

شیخ اضافه کرد: شبکه روستای زیاران 36 کیلومتر است که 18 کیلومتر آن یعنی 40 درصد اجرایی شده و پیمانکار مشغول به کار است.

وی خاطرنشان کرد: 95 درصد جمعیت روستایی شهرستان آبیک زیر پوشش آب و فاضلاب روستایی قرار دارند.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان آبیک اذعان کرد: مجتمع آبرسانی یانس آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک است که 21 کیلومتر طول کل لوله، 9 کیلومتر طول کل لوله شبکه داخلی دارد و حجم مخازن این مجتمع 950 مترمکعب و دارای یک حلقه چاه است.

شیخ افزود: یک هزار و 596 نفر از روستاهای یانس آباد، فالیزان، اصغرآباد و کهوانک از مجتمع آبرسانی روستای یانس آباد بهره‌مند هستند.

روابط عمومی آب و فاضلاب شهری استان قزوین هم در این بازدید حضور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز