خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید معاون وزیر صنعت از چند واحد تولیدی قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۸۹۵

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت روز چهارشنبه از چند واحد تولیدی در استان قزوین بازدید کرد و در جریان مشکلات و کمبودهای آنها قرار گرفت.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، در این بازدید اصغر مصاحب معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، سعید نبیل رئیس سازمان صمت استان، حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌ها صنعتی استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

معاون وزیر ابتدا از شرکت دسترنج رضابافت تولید کننده نخ های پلی استر واقع در شهرستان آبیک بازدید کرده و در جریان طرح توسعه این شرکت قرار گرفت.

زرندی همچنین از شرکت شیرین شهد فرزام تولید کننده انواع شیرینی سنتی و عضو خوشه شیرینی سنتی قزوین در شهرک صنعتی کاسپین بازدید به عمل آورد و از نمایشگاه دستاوردهای صنایع کوچک استان مستقر در این شهرک نیز دیدن نمود.

وی در این بازدیدها گفت: امسال احیای بیش از ۲ هزار واحد تولیدی با ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

زرندی ادامه داد:از ۲ هزار واحد هدف گذاری شده برای احیا در سال جاری هزار و ۳۳۸ واحد در داخل شهرک های صنعتی قرار دارند که طبق آخرین آمار بیش از ۴۰۰ واحد به سیستم برگشته است.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز