خبرگزاری کار ایران

شرکت گاز در اطلاعیه ای اعلام کرد:

قطعی گاز برخی مناطق شمال شهر قزوین از فردا

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۶۹۲

شرکت گاز استان قزوین با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد گاز برخی مناطق محله مینودر شهر قزوین فردا چهارشنبه برای ساعاتی قطع می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این اطلاعیه آمده است: گاز مشترکین منطقه مینودر قزوین (خیابان های واقع در ضلع شمالی دانشگاه غزالی,خیابان های آیت ا...رفیعی و زرآبادی و...) به علت انجام  تعمیرات اضطراری فردا  از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر قطع خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شرکت گاز استان قزوین ضمن عذرخواهی، از مشترکین گرانقدر منطقه مینودر خواست ضمن رعایت کامل نکات ایمنی از بسته بودن شیرهای وسایل گازسوز تا قبل از وصل مجدد گاز اطمینان حاصل نمایند و از دستکاری تجهیزات مربوطه همچون کنتور و رگلاتور نیز خودداری کنند.

در این اطلاعیه همچنین آورده شده است: بلافاصله پس از اتمام تعمیرات، وصل مجدد گاز مشترکین از طریق مراجعه حضوری کارکنان امداد انجام می‌شود. بر همین اساس و به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز، حضور مشترکین در محل الزامی است.

در پایان این اطلاعیه آمده است: مشترکین گرامی محدوده اعلام شده در صورت نیاز می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۹۴و یا ۳۳۳۵۷۱۰۳- ۰۲۸ پست امداد شهرستان قزوین و شماره تلفن ۰۲۸۳۳۳۷۲۴۰۹ دفتر روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز