خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست آبیک:

خبرنگاران مسائل پنهان مانده از چشم محیط زیست را اطلاع دهند

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۱۶۹

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک گفت: برخی مسائل حوزه محیط زیست از چشم ما پنهان می‌ماند که اطلاع‌رسانی مردم و خبرنگاران می‌تواند در پیگیری مسائل پنهان مانده، ما را یاری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، امید رحمانی در نشست با خبرنگاران شهرستان آبیک اظهار کرد: خبرنگاران شهرستان آبیک بسیار شفاف و واقع‌گرایانه نسبت به انعکاس اخبار حوزه محیط زیست این شهرستان می‌پردازند و همراهی آنان موجب دلگرمی و حساس‌تر شدن این اداره به بسیاری از مسائل می‌شود.

وی افزود: برخی مسائل حوزه محیط زیست از چشم ما پنهان می‌ماند که اطلاع‌رسانی مردم و خبرنگاران می‌تواند در پیگیری مسائل پنهان مانده و پیشبرد اهداف محیط زیست یاری کند.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک ادامه داد: در راستای کاهش آلایندگی هوا و بررسی وضعیت فعالیت معادن و دامداری‌ها به طور جدی پیگیر هستیم و در اوایل امسال سه واحد دامداری آلاینده به دادگاه معرفی شده‌اند و اخیرا دو دامداری به عنوان واحد آلاینده به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

رحمانی اضافه کرد: پیگیری‌ها در خصوص وضعیت آب، هوا و فاضلاب شهرستان آبیک ادامه دارد تا بتوانیم شاهد هوایی پاک و سالم در این شهرستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری اداره کل حفاظت از میحط زیست استان قزوین دو واحد معدنی خارج از حوزه شهرستان آبیک اما فعال در جوار این شهرستان، به عنوان واحد آلاینده معرفی و مشمول پرداخت عوارض آلایندگی شدند.

این مسئول ازنگاه مثبت و همراه مسئولان شهرستان آبیک به ویژه فرماندار آبیک به حوزه محیط زیست قدردانی و بیان کرد: این امر موجب می‌شود با قوت بیشتری در حوزه محیط زیست و حفظ آن و سلامت شهروندان گام برداریم.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند ویژه کارمندان خانم ادارات این شهرستان خبر داد و افزود: این کارگاه با هدف تکفیک زباله از مبدأ و فرهنگ‌سازی در این زمینه در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز