خبرگزاری کار ایران

اسدی خبر داد:

برگزاری مسابقات فوتبال دستی کارگران کشور به میزبانی قزوین/ آبیک و بوئین‌زهرا نیازمند فضاهای ورزشی بیشتر برای کارگران است

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۰۸۴

رئیس اداره امور ورزش و تفریحات سالم کارگران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از برگزاری مسابقات فوتبال دستی کارگران کشور به میزبانی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هادی اسدی در نشست با مدیرعامل شرکت نورآور ارتباط صنعت شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک اظهار کرد: مسابقات قهرمانی فوتبال دستی کارگران کشور اعم از آقایان و بانوان 26 وو 27 مرداد ماه در هتل ورزش قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: اداره امور ورزش و تفریحات سالم کارگران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از ادارات تربیت بدنی فعال کشور است که در 30 رشته ورزشی کارگران مشغول به فعالیت ورزشی هستند.

رئیس اداره امور ورزش و تفریحات سالم کارگران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: شهرستان‌های آبیک و بوئین‌زهرا تنها دارای یک سالن ورزشی برای کارگران هستند که با توجه به پتانسیل‌های موجود این دوسال برای جامعه کارگری به شدت کم است.

اسدی اضافه کرد: شهرستان البرز استان قزوین دارای مجموعه کامل ورزشی برای کارگران است که شامل استخر، سالن، زمین چمن فوتبال است و کمتر از یک ماه آینده زمین چمن مصنوعی این شهرستان برای کارگران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان تاکستان دارای استخر، مجموعه سه هکتاری زمین چمن، سالن بدنسازی، خوابگاه و سالن چندمنظوره است.

این مسئول اذعان کرد: مجموعه نور شهرستان قزوین ویژه کارگران است که شامل استخر، سالن بدنسازی، و ایروبیک می‌شود.

رئیس اداره امور ورزش و تفریحات سالم کارگران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: تمام قراردادهای فضاهای وزشی مذکور برای کارگران منعقد می‌شود و بین 20 تا 50 درصد تخفیف است و مازاد هم با افراد عادی قرارداد منعقد می‌شود.

اسدی ادامه داد: در حال رایزنی با شهرداری آوج هستیم تا زمینی برای احداث سالن چندمنظوره برای کارگران این شهر اختصاص داده شود.

وی اضافه کرد: جشنواره ورزشی کارگری ویژه خانواده‌ها و فرزندان کارگران از سوی دو کارخانه در استان قزوین در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز