خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد:

امنیت استان، وضعیت مطلوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۷۱۸

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: امنیت استان در حوزه کاهش سرقت، کاهش تصادفات و فوتی ها و در حوزه وظیفه ایجابی پلیس با مشارکت رسانه ها، وضعیت مطلوبی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، به مناسبت هفته خبرنگار، آئین تکریم از خبرنگاران با حضور سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین در سالن شهید حق شناس ستاد فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد.

سردار حاجیان در این مراسم ضمن تبریک هفته خبرنگار بیان کرد: نقش خبرنگار در در همه حوزه ها، مبرهن است و شما اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ نرم هستید.

وی گفت: اصحاب رسانه، سربازان شجاعی هستید که در این جنگ پیچیده و در عصر تبادل اطلاعات هوشمندانه نقش اساسی را رقم می زنند و اطلاعات هوشمندانه به دلیل بار معنای و به منظور هدفمندی در فضای مجازی تبادل می شود.

امنیت استان، وضعیت مطلوبی دارد

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: اهداف شومی از سوی دشمنان به جامعه اسلامی تحمیل شده و تغییراتی در سبک زندگی جامعه ایرانی اسلامی ایجاد شده که قائدتا باید هوشمندانه تر در وضعیت پدافندی و آفندی حوزه رسانه اقدام کرد.

سردار حاجیان عنوان کرد: جنگ فرهنگی همچنان ادامه دارد و نقش رسانه ها حساس تر است و اصحاب رسانه باید با روحیه جهادی مانع پیشبرد اهداف دشمنان در ایجاد یٲس و ناامیدی در جامعه شوند.

این مسوول ارشد انتظامی استان تصریح کرد: بخش عمده ای از موفقیت های ما، نتیجه تلاش رسانه های استان است و اگر امنیت استان پایدار است به جهت تاثیر قلم شما اصحاب رسانه است.

وی افزود: امانتداری و صداقت مهمترین شاخصه های خبرنگاران است و فعالیت فکری و فرهنگی شما خبرنگاران موجب افزایش آگاهی مردم می شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در حوزه امنیت، رویکرد پلیس، مشارکتی و جامعه محور است و بزرگترین سرمایه ما، اعتماد مردم است و این رابطه با قلم توانمند شما اهالی رسانه ایجاد می شود.

سردار حاجیان ادامه داد: اطلاع رسانی می تواند موجب افزایش هم گرایی و هم بستگی در جامعه شود که در بحث تروریست خواندن سپاه از سوی دشمنان انقلاب، روشنگری های رسانه ها، موجب رو شدن دست دشمن و ایجاد وحدت ملی بیش از پیش شد.

امنیت استان، وضعیت مطلوبی دارد

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به انتظارات پلیس از رسانه مطرح کرد: رسانه ها از ورود به مسائلی که موجب تشویش اذهان عمومی می شود خودداری کنند چرا که ظرافت های موجود در حرفه خبرنگاری می تواند موجب ایجاد احساس امنیت شود که از مقوله امنیت مهمتر است.

وی از رسانه ها خواست تا پلیس را در امر افزایش اقتدار یاری رسانند و با روشنگری در مقابل شایعات موجود در فضای مجازی، از انتشار آنها جلوگیری کنند.

سردار حاجیان افزود: امنیت استان در حوزه کاهش سرقت، کاهش تصادفات و فوتی ها و در حوزه وظیفه ایجابی پلیس با مشارکت رسانه ها، در وضعیت مطلوبی است اما با چشم اندازی که مقام معظم رهبری مشخص کرده اند، از پلیس تراز انقلاب هنوز فاصله داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز