خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

۱۲۳ قرار با سرمایه گذاران در سال گذشته برقرار شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۴۳۴

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ۱۲۳ قرارداد با سرمایه گذار در سال گذشته برقرار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور روز شنبه در مراسم تجلیل و تقدیر از خبرنگاران که در شرکت صنعت پلاست آبیار با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار داشت: امروز فرصتی شد تا در جمع رسانه و مطبوعات در مراسم افتتاحیه سالن اجتماعات باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت های استان قزوین افزود: این استان در جذب سرمایه گذار رتبه برتر را کسب کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین ادامه داد: تقارن بسیاری برای روز صنایع کوچک و خبرنگار بوده و همراهی رسانه اثرگذار بوده است.

خانپور اضافه کرد: در دوسال گذشته توانستیم جزو دستگاه هایی باشیم که در سال گذشته ۱۲۳ قرارداد با سرمایه گذاران برقرار شد و در پنج ماه سالجاری ۵۰ قراداد و ۱۵۶هکتار با همکاری شرکت داشتیم.

وی عنوان کرد: ۴۸میلیارد در شهرک ها و نواحی سرمایه گذاری در زیرساخت ها ایجاد شد و از گروه دو به یک ارتقا پیدا کردیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی عنوان کرد: باتوجه به اینکه سال جاری به عنوان رونق تولید و حمایت از تولید است و نمایندگان سران سه قوه حمایت ویژه ای از رونق ها داشتند و رونق خوبی در شهرک ها حاصل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز