خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد:

حل مشکل یک شرکت تولیدی در قزوین پس از 8 سال/ آمادگی فرمانداری برای بررسی‌مشکلات کارگران در ایلنا

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۳۰۱

فرماندار شهرستان قزوین گفت: مشکل یک واحد تولیدی در قزوین پس از هشت سال و با گفتمان کارگران حل و فصل شد.

محمد شفیعی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: این آمادگی در فرمانداری قزوین وجود دارد که مشکلات کارگران مورد بررسی قرار گیرد و هر یک از مسئولان هم که نیاز باشد، در  قالب میزگرد یا نشست در خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین حضور یابند و به بحث و تبادل نظر پرداخته شود.

وی افزود: با تحقق این مهم، باید از وجود کارگران هم استفاده کرد و از نظرات و راهکارهای اجرایی آنان در نشست بهره برد.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: مشکل یک شرکت تولیدی در قزوین که هشت سال پرونده آن در کش و قوس قرار داشت و تعطیل بود، حل و فصل شده است.

شفیعی اضافه کرد: این شرکت در محاکم قضایی پرونده داشت که طی بازدید میدانی از کارخانه و گفتمان با کارگران، راهکارهای لازم ارائه و کمتر از سه هفته ، مشکل شرکت تولیدی حل و فصل شد.

 وی خاطرنشان کرد: با مدیریت پشت میزنشینی نمی‌توان مشکلات کارگران را رفع کرد و خبرنگاران می‌توانند با پرسش‌های جدی تر، مستندتر، ملموس‌تر از مدیران نسبت به انعکاس مشکلات کارگران گام بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز