خبرگزاری کار ایران

علیخانی در خبرگزاری ایلنا تاکید کرد:

اطلاع‌رسانی خبرنگاران شفاف و توأم با رعایت انصاف باشد

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۰۲۰

مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: اطلاع‌رسانی شفاف همراه با رعایت انصاف باید در دستورکار خبرنگاران قرار گیرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، مرتضی علیخانی به همراه معاون خود در دیدار با سرپرست خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین و خبرنگاران این خبرگزاری به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری کار بسیار ظریف، نخست و حساسی است و قلم، قدرت بالایی دارد که باید با اعتدال و انصاف به نفع مردم کار کرد.

وی افزود: خبرنگاران اخبار و مشکلات را به دولت و مسئولان منعکس می‌کنند و عملکرد دولتی‌ها هم به مردم انعکاس داده می‌شود.              

مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری قزوین ادامه داد: خبرنگاران باید با اعتدال، اخبار را انعکاس دهند چرا که بی‌انصافی و بداخلاقی موجب انعکاس غیرواقعی اخبار می‌شود.

علیخانی با بیان اینکه خبرنگاران در ارتقا یا پایین آوردن جایگاه مسئولان می‌توانند نقش‌آفرینی کنند، اضافه کرد: ارزش ماندگاری خبرنگاری به اعتدال و انصاف و استقلالش است اما جریانی فکر کردن مانند سیل ویرانگر است.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد واقعی مدیران باید با اخلاق، منصفانه و مودبانه باشد.

این مسئول تصریح کرد: لازم است رسانه‌ها اعتدال را رعایت کنند تا جایگاه خودشان قوی‌تر و ماندگاری و عمرشان هم بیشتر شود.

مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری قزوین افزود: اطلاع‌رسانی شفاف همراه با رعایت انصاف باید در دستور کار خبرنگاران قرار گیرد و انتقاد هم که به حق است، باید سازنده صورت گیرد.

علیخانی خبرنگاران را آیینه مسئولان ذکر و ادامه داد: خبرنگاران باید شفاف اخبار را انعکاس دهند و عملکرد مثبت مسئولان را هم به سمع و نظر مردم برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز