خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور مالیاتی قزوین مطرح کرد:

نقش‌آفرینی‌خبرنگاران ایلنا در فرهنگ‌سازی پرداخت مالیات/ قزوین در اجرای طرح مالیاتی پیشرو است

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۰۰۱

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: طرح جامع مالیاتی با هدف شفاف‌سازی عدالت مالیاتی در استان قزوین در حال اجرا بوده که از استان‌های پیشرو در اجرای این طرح هستیم.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی پورامیدی در دیدار با سرپرست خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین و خبرنگاران این خبرگزاری به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران در عرصه خدمات‌رسانی و اطلاع‌رسانی نقش تاثیرگذاری دارند و ارتباط کار مسئولان با خبرنگاران در این است که منافعش به مردم می‌رسد.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی موجود، تمام نگاه دولت و مجلس تامین درآمدهای مالیاتی است چرا که نفت، شرایط خاص دارد و وظیفه مسئولان مالیاتی را در زمینه تامین درآمدها بسیار سنگین کرده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با بیان اینکه از رونق تولید حمایت می‌کنیم، ادامه داد: تلاش می‌شود با ظرافت خاص درآمدهای مالیاتی را تامین و پایه‌های مالی موجود را شناسایی کنیم.

پورامیدی اضافه کرد: شغل خبرنگاری، کاری پراسترس و دشواری است و نیاز به حوصله و تحمل بسیار زیاد دارد و مطالبات مردم هم که به حق است، از سوی خبرنگاران پیگیری می‌شود؛ مطالبات دولت هم به نوعی متعلق به مردم است و برای مردم هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح جامع مالیاتی با هدف شفاف‌سازی عدالت مالیاتی، رعایت حقوق شهروندی و جلوگیری از فرار مالیاتی در استان قزوین در حال اجرا بوده که از استان‌های پیشرو در اجرای این طرح هستیم.

این مسئول تصریح کرد: در فضای ملاطفت‌آمیز، اخبار مالیات باید به گونه‌ای انعکاس داده شود که منافع آن به مردم برسد.

مدیر کل امور مالیاتی استان قزوین افزود: تکریم ارباب رجوع، ارائه خدمات مطلوب و رعایت حقوق شهروندی از خطوط قرمز ما است و چندین سال است در کشور جزو دستگاه برتر در این زمینه‌ها هستیم.

پورامیدی ادامه داد: کمک به صنایع در دستور کار اداره کل امور مالیاتی استان قزوین قرار دارد تا تعدیل نیرو نداشته باشند و حتی افزایش نیرو هم در صنایع رقم بخورد.

وی اضافه کرد: در حوزه عمرانی جزو استان سرآمد در فضای اداری هستیم و ساختمان دانشگاه که در زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع در حال ساخت است، حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تزریق به موقع اعتبار، در بهمن ماه امسال افتتاح می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه با انعکاس اخبار در حوزه مالیات و فرهنگ‌سازی در زمینه پرداخت مالیات علاوه بر به جا ماندن باقیات صالحات، موجب می‌شود منافع آن به مردم و نظام برسد که خبرگزاری ایلنا می‌تواند در این زمینه نقش مهمی ایفا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز