خبرگزاری کار ایران

اعلایی‌مقدم در جمع خبرنگاران ایلنا مطرح کرد:

خبر و رسانه لازم و ملزوم یکدیگر هستند/ برنامه‌ریزی برای برگزاری المپیاد کارگری

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۹۸۰

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: خبر و رسانه لازم و ملزوم یکدیگر هستند و اگر کنار هم نباشند خدمات و توفیقات نظام به مردم ارائه نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عباس اعلایی‌مقدم در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: انعکاس اخبار حوزه ورزش و جوانان به دلیل خدمات اجتماعی، ماهیت کاری و گستردگی فعالیت کمی بیشتر از حوزه‌های دیگر بوده که زحمات خبرنگاران در انتشار اخبار حوزه ورزش و جوانان بیشتر است.

وی افزود: خبرنگاران در زمینه اطلاع‌رسانی، انعکاس فرصت‌ها، امکانات، نارسایی‌ها، کمبودها، ایجاد امید و نشاط در جامعه نقش بسزایی دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: همچنین خبرنگاران استان قزوین در آگاهسازی مردم در زمینه وضعیت کیفی و کمی استان قزوین در حوزه‌های مختلف تاثیرگذار هستند.

اعلایی‌مقدم اضافه کرد: خبر و رسانه لازم و ملزوم یکدیگر هستند و اگر کنار هم نباشند خدمات و توفیقات نظام به مردم ارائه نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام حوزه‌های مختلف باید با هم به سمت جلو گام بردارند و نباید یک حوزه از حوزه دیگر عقب بماند و توازن باید ایجاد شود.

این مسئول ورزشی با اشاره به اجرای المپیاد ورزشی ویژه کارکنان اذعان کرد: تاکنون تعداد کارکنان در این المپیاد به یک هزار و 200 رسیده و امسال نیز تعداد کارکنان بیشتر می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: المپیاد ورزشی در حوزه دانشجویی و دانش‌آموزی اجرا می‌شود و برای قشر کارگری هم برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد تا اجرایی شود.

اعلایی‌مقدم ادامه داد: قزوین، استانی صنعتی است و قشر کارگری بسیاری دارد که می‌توان از ظرفیت صنایع برای ارتقای سطح سلامت کارگران استفاده کرد.  

وی اضافه کرد: مسابقات ورزشی در بین جامعه کارگری استان قزوین برگزار می‌شود و هیأت ورزشی کارگری هم فعال است و نسبت به برگزاری مسابقات اقدام می کند.

مهران قاسمی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این دیدار حضور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز