خبرگزاری کار ایران

ماجرای آتش‌سوزی باغستان قزوین حل و فصل شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۸۳۳

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ماجرای آتش‌سوزی بخشی از باغستان قزوین توسط یکی از اصحاب رسانه استان حل و فصل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مجتبی منتظری در تشریح خبر مذکور اظهار کرد: آتش‌سوزی قسمتی از باغستان سنتی اوایل تیرماه امسال واقع در کمربندی نسیم شمال که به گفته یکی از شاهدان توسط یکی از اصحاب رسانه انجام شده بود، پس از بررسی‌های لازم و گفت وگو و توجیه فرد مذکور، حل وفصل شد.

وی ضمن قدردانی از تمام اصحاب رسانه که بیشترین تعامل را با آتش‌نشانی شهرداری قزوین و  نسبت به انعکاس اخبار این سازمان مبادرت می‌ورزند، افزود: فرا رسیدن۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به این قشر فرهیخته، خدوم و زحمتکش تبریک می‌گویم.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به تاخیر در انتشار وانعکاس خبر فوق بیان کرد: سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین یکی از سازمان‌هایی است که بر اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق تاکید دارد و تاکنون همکاری و تعامل خوب و صمیمانه با همه اصحاب رسانه انجام داده است.

منتظری افزود: به دلیل حفظ شان و جایگاه اصحاب رسانه و همراهی بی‌نظیر آنان با مجموعه مدیدیت شهری مقرر نبود اشتباه سهوی یک فرد اطلاع‌رسانی شود؛ اما در میزگرد یکی از خبرگزاری‌های استان این موضوع به عنوان گلایه  مطرح شد که به صورت خبر منتشر شد.

وی در خصوص شرح ماجرای این آتش‌سوزی توضیح داد: اوایل تیرماه امسال آتش‌سوزی وسیعی در باغستان سنتی واقع در کمربندی نسیم شمال رخ داد که با تلاش آتش‌نشانان مهار شد؛ در این حین آتش‌سوزی دیگری در همان حوالی به سامانه 125 اعلام شد که با حضور به موقع آتش‌نشانان آتش خاموش شد.

این مسئول افزود: به گفته یکی از شاهدان، حریق دوم توسط فردی از اصحاب رسانه با هدف انعکاس واقعی خبر انجام شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: این شاهد اذعان کرده بود فرد مذکور با هدف اطلاع‌رسانی از آتش‌سوزی اول به مکان مورد نظر مراجعه کرده اما به دلیل مهار آتش نتوانسته بود از این اتفاق مستند و تصویری تهیه کند.

منتظری اضافه کرد: این فرد بر همین اساس نسبت به بر پا کردن آتش در قسمت دیگری از باغستان اقدام می‌کند که به دلیل حضور آتش‌نشانان در همان محل، آتش بلافاصله مهار شد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی پس از حضور طرفین و دعوت به خویشتنداری و گذشت، موجب شد موضوع مصالحه و حل و فصل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز