خبرگزاری کار ایران

رضانژاد به ایلنا خبر داد:

جنگل‌کاری 50 هکتار از اراضی طیخور/ اجرای طرح آبخیزداری در زرجه بستان

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۶۳۳

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک از جنگل‌کاری 50 هکتار از اراضی روستای طیخور با کشت درخت بادام با تخصیص اعتبار از صندوق توسعه ملی سازمان جنگل‌ها و مراتع خبر داد.

حمیدرضا رضانژاد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: با توجه به سفر دیروز حسین نژاد رییس صندوق توسعه ملی در سازمان جنگل‌ها و مراتع و مدیر کل دفتر آبخیزداری سازمان جنگل‌ها و مراتع به شهرستان آبیک، مقرر شد حدود 25 میلیارد ریال برای حوزه آبخیزداری شهرستان آبیک اختصاص داده شود.

وی افزود: با اختصاص این اعتبار در قالب صندوق توسعه ملی در حوزه آبخیزداری، پروژه آبخیزداری روستای زرجه بستان بخش مرکزی شهرستان آبیک برای جلوگیری از بروز سیلاب و هرزه آبها اجرا می‌شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک ادامه داد: جنگل کاری بادام در روستای طیخور شهرستان آبیک در 50 هکتار با هدف ایجاد فضای سبز و افزایش سطح درآمد سرانه بهره‌برداران، کشاورزان و روستائیان به اجرا درمی آید.

رضانژاد اضافه کرد: با اختصاص اعتبار آبخیزداری، پروژه‌های بیولوژیکی شامل بندهای سنگ ملاتی، گاویونی و خشکه چین در سرشاخه های رودخانه‌ها اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس صندوق توسعه ملی در سازمان جنگل‌ها و مراتع از طرح‌های آبخیزداری شهرستان آبیک که در سال گذشته در روستاهای کتیل دره، وندر، کهوانک، کهوان و یانس آباد اجرا شده بود، بازدید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز