خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین مطرح کرد:

تاثیر دوجانبه خبرگزاری ها و آموزش و پرورش در مسائل فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۴۵۴

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین تاثیر خبرگزاری ها و آموزش و پرورش در مسائل فرهنگی را دوجانبه خواند.

به گزارش خبرگار ایلنا از قزوین، صبح امروز خیرالله رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت هفته خبرنگار، از خبرگزاری ایلنا قزوین بازدید کرد.

وی در بازدید از خبرگزاری ایلنا استان قزوین گفت: لازمه حل مشکلات آموزش وپرورش ایجاد باور تعلیم و تربیت است که توسط رسانه ها انجام می شود.

رحمانی اظهار کرد: در مباحث فرهنگی و فرهنگ سازی هیچ رسانه ای جایگزین روزنامه نمی شود و با توجه به مشکلات موجود در بحث نشر مطبوعات، نشریات همچنان جایگاه خود را حفظ کرده اند.

رحمانی تاکید کرد: مطالبات فرهنگیان از مباحث مهمی بود که این مطالبات از سال ۹۵ پرداخت نشده بود و امسال بخش زیادی از آن پرداخت شده و نسبتا وضعیت خوبی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: کسی که مسئولیتی را برعهده می‌گیرد باید مسئولیت پذیر باشد و با رسانه ها تعامل داشته باشد اما متاسفانه مدیران گذشته استان قزوین در حق استان کم کاری کرده اند و این کم کاری ها باید جبران شود.

رحمانی با توجه به کمبود قضای آموزشی در استان تصریح کرد: در پونک و ولایتفضای آموزشی بسیار کم است. بحث مبلمان شهری و ایجاد فضا بر عهده آموزش و پرورش نیست بلکه برعهده کسی است که آن مکان را احداث می کند و باید امکانات لازم را تهیه کند.

وی با اشاره به احداث فضاهای آموزشی جدید در استان گفت: یک مدرسه در شهرستان آبیک، سه مدرسه در شهرستان تاکستان و یک مدرسه قزوین و بزرگترین مدرسه کشاورزی در شهرستان خرمدشت با همکاری خیرین در حال احداث است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز