خبرگزاری کار ایران

حسین آبادی خبر داد:

اجرای 1113 طرح دامداری برای مددجویان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۴۳۶

هزار و ۱۱۳ طرح دامداری طی سال گذشته به ارزش ۲۲ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان در مناطق روستایی و شهرهای کوچک استان قزوین اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: از این تعداد طرح، ۹۶۹ طرح دام سبک به ارزش ۲۰ میلیارد و ۱۶۶ میلیون تومان بوده که حدود ۱۹ هزار و ۳۸۰ رأس دام را شامل شده است.

سید مرتضی دهقانی حسین آبادی بیان کرد: همچنین سال گذشته ۱۴۴ طرح دام سنگین با ظرفیت ۴۳۲ راس به ارزش ۲ میلیارد و ۷۱۷ میلیون تومان اجرایی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین با اشاره به رویکردهای جدید در اشتغالزایی مددجویان گفت: ایجاد اشتغال برای مددجویان با دیدگاه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به صورت توأمان انجام می شود و شغلی که به لحاظ اقتصادی از پایداری و صرفه مادی برخوردار بوده و از نظر اجتماعی و فرهنگی نیز متناسب با شرایط مددجویان باشد به آنها پیشنهاد می شود.

دهقانی حسین آبادی عنوان کرد:پایداری اشتغال یکی از مسائل مورد تأکید در ایجاد اشتغال است چون موضوع اشتغالزایی تنها در پرداخت تسهیلات نیست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه اشتغالزایی با قالب‌ها و در طرح‌های مختلف اجرا می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم ضمن توجه به توجیه اقتصادی طرح های اشتغال، برای موفقیت آنها به موضوع توانایی افراد و ظرفیت های بومی و محل سکونت مددجویان نیز توجه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز