خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد:

جوانان دانشگاهی، مروجین اهداف عالیه جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۲۵۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: اگر بخواهیم اهداف عالیه جامعه را تدوین کنیم باید تلاش کنیم این اهداف عالیه در دانشگاه ها از طریق جوانان ترویج شود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن آصفی در آئین افتتاح جشنواره سخنوری بشردوستی که با حضور منتخبین این جشنواره از سراسر کشور در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد بیان کرد: امیدوارم بتوانیم مبزبان خوبی برای جمعیت منتخب بشر دوستان باشیم چرا که در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر قزوین، جهت برگزاری این جشنواره زحمات زیادی کشیده شده است.

وی گفت: به غیر از اینکه اهداف جشنواره را دنبال می کنیم قطعا رسالتی را  که به واسطه وظایف هلال احمر و صلیب سرخ که بحث انسان دوستی و ترویج صلح در دنیا است، در حوزه جوانان کانون های دانشجویی هلال احمر که اتاق فکر این جمعیت هستند نیز بتوان به خروجی خوبی دست یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد: در خصوص جمعیت هلال احمر و حوزه جوانان، ما مرتب باید به خودمان متذکر شویم که قرار است جهانی با افکار بهتر بسازیم و شاید امروز بیش از هر روز دیگری جامعه جهانی نیازمند این است که انسان ها باید باهم مهربانتر باشند.

آصفی عنوان کرد: اگر این دیدگاه در جامعه جهانی ترویج شود زندگی بسیار لذت بخش تری برای انسانها رقم می خورد.

وی افزود: کاری که بخواهد به نتیجه مطلوب برسد باید توسط جوانان انجام شود و تفکر این کار باید از طریق جوانانی باشد که در دانشگاهها زیرساختهای مبانی جامعه را پایه ریزی می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: اگر بخواهیم اهداف عالیه جامعه را تدوین کنیم باید تلاش کنیم این اهداف عالیه در دانشگاه ها از طریق جوانان ترویج شود و امیدواریم سفیران بشردوستی بتوانند با توجه به ریشه های آیینی و فرهنگی و مذهبی این اهداف بشردوستانه را در دانشگاه ها و فضاهای فرهنگی ترویج دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز