خبرگزاری کار ایران

اداره کل فرهنگ و ارشاد استان خبر داد:

بهره مندی مولفان واجد شرایط قزوین از تسهیلات بانکی

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۰۸۴

پدید آورندگان کتاب که در پایگاه اهل قلم ثبت نام کرده و واجد شرایط باشند از تسهیلات برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با پیگیری موسسه خانه کتاب و حمایت معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پدید آورندگان کتابی که در پایگاه اهل قلم خانه کتاب ثبت نام کرده و واجد شرایط باشند، وام اعطا خواهد شد.

محمد رستمی افزود: متقاضیان واجد شرایط باید فرم درخواست را در قالب word تکمیل و حداکثر تا روز سه شنبه ۱۵ مردادماه از طریق پایگاه اینترنتی اهل قلم به نشانی www.ahleghalam.ir ارسال نمایند.

وی افزود: اهل قلم طبق تعریف دستور العمل شامل نویسنده، احیاءگر و مصحح متون کهن و مترجم است.

این مسئول اضافه کرد: متقضیان وام نباید از سال ٩٦ تا زمان درخواست از تسهیلات وام های صندوق اعتباری هنر و خانه کتاب استفاده کرده باشند.

رستمی افزود: نویسندگان کتاب های آموزشی، شورای علمی یا شورای برنامه ریزی که به صورت مجموعه ای از نویسندگان یک کتاب را تولید می کنند، مشمول طرح نمی شوند.

وی ادامه داد: افراد واجد شرایط پس از انجام امور مربوط به پرداخت تسهیلات وام توسط خانه کتاب به صورت موردی و یا گروهی به بانک عامل معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز