خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

 نباید با رسانه‌ها بداخلاقی کرد 

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۷۶۵

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر قزوین گفت: هر کس در هر پستی که قرار دارد نباید با رسانه بداخلاقی کند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدیه سادات قافله‌باشی در همایش خبرنگاران ادوار خبرگزاری ایرنا مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات سازمان برنامه و بودجه قزوین اظهار کرد: اگر خبری به درستی انعکاس نیابد، زمان می‌برد تا از اذهان عمومی پاک شود. وی افزود: شهروند عادی اگر هم در وادی خبر نباشد، به واسطه شبکه‌های خبری که روزانه تعداد زیادی خبر در آنها منتشر می‌شود اخبار را رصد می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر قزوین ادامه داد: حیف است رسانه‌ها بابی‌اخلاقی‌ها و بداخلاقی‌هایی شبکه‌های مجازی که شبیه قارچ رشد می‌کنند، مورد بی‌مهری قرار گیرند.

قافله‌باشی اضافه کرد: بابت بی‌صبری‌ها، جواب ندادن به تلفن‌ها و فرار از رسانه عذرخواهی می‌کنم؛ یاد نگرفتیم که چگونه با رسانه صحبت کنیم و آن را امین خود بدانیم.

وی از همراهی خبرنگاران با شورا و شرکت در جلسات شورا قدردانی و خاطرنشان کرد: انتقادات به موقع خبرنگاران از مدیریت شهری قزوین، قابل تحسین است.

این عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: از مجاری رسمی و قانونی می‌توانیم اطلاعات و اخبار را پیگیری کرد این در حالی است که می‌توان به رسانه‌ای که اخلاق حرفه‌ای را رعایت می‌کند، اعتماد کرد.

قافله‌باشی افزود: هرکس در هر پستی که قرار دارد نباید با رسانه بداخلاقی کند.

وی ادامه داد: تمایل داشتم شورا شیشه‌ای و شفاف بود اما همه چیز در دست بنده نیست و به سهم خودم تلاش کرده‌ام.

دبیر شورای شهر قزوین اضافه کرد: امیدوارم قلم خبرنگاران روا و شیوا، اندیشه آنان پویا و زبانشان بدون لکنت باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز