خبرگزاری کار ایران

خوش نیت مطرح کرد:

پرداخت بیش از 11 میلیارد تومان وام ضروری به نیازمندان قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۶۴۷

بیش از ۱۱ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه ضروری به سه هزار و ۶۹۲ مددجو و نیازمند استان قزوین در سال ۹۷ پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان قزوین روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با رویکرد ارائه خدمات بانکی قرض الحسنه به نیازمندان تأسیس شده و از اقدامات نیکوکارانه خیرین حمایت می کند.

 امیر خوش نیت بیان کرد: این صندوق تلاش خود را بر ارائه خدمات قرض الحسنه واقعی و مبتنی بر موازین شرعی و سیاست های ابلاغی کمیته امداد قرار داده است.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین با اشاره به وام های پرداخت شده، گفت: این تعداد وام پرداختی همگی تحت عنوان وام ضروری به غیر از تسهیلات خود اشتغالی و مسکن پرداخت شده است.

خوش‌نیت خاطرنشان کرد: صندوق امداد ولایت با هدف پرداخت تسهیلات و روان سازی منابع مالی مورد نیاز مددجویان در سه زمینه وام‌های ضروی، اشتغال و مسکن فعالیت می کند.

وی اعلام کرد: تا سال ۹۷ میزان کارمزد دریافتی برای تسهیلات پرداختی چهار درصد بوده که در سال ۹۸ این کارمزد به صفر رسیده است تا تسهیلات و وام پرداختی به معنای واقعی قرض الحسنه باشد.

خوش نیت یادآور شد: صندوق امداد ولایت آمادگی دارد تا با پذیرش سپرده های نیکوکاران، تسهیلات قرض الحسنه را از محل این منابع به افراد معرفی شده از سوی همان سپرده گذاران پرداخت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز