خبرگزاری کار ایران

اعزام سه تکواندو کار قزوینی به مسابقات قهرمانی جهان

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۰۴۸

محمد مهدی ‌طاهرخانی، مبینا بخشی‌نژاد و پرنیا سلمانی سه تکواندو کار نونهال قزوینی تیم ملی ایران به مسابقات تکواندو قهرمانی جهان اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، دبیر هیات تکواندوی استان قزوین روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان ۲۰۱۹ از ۱۶ مردادماه به مدت چهار روز به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می‌ شود.

طیار تقی پور افزود: ملی پوشان قزوینی از آمادگی مطلوبی برای حضور در این رقابت ها برخوردار هستند و امیدواریم شاهد درخشش و مدال آوری آنها در این مسابقات باشیم.

وی با اشاره به حضور تیم قزوین در مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان به میزبانی آذربایجان شرقی طی هفته گذشته، اضافه کرد: در این رقابت ها که به مدت ۲ روز در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار شد امیر حسین محمد خانلو در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم به نشان طلا دست یافت.

این مسئول اضافه کرد: تکواندو استان قزوین در ۲ بخش مردان و زنان از استعدادها و توانمندی های زیادی برخوردار است و در صورت حمایت و توجه مسئولان قطعا شاهد درخشش بیشتر آنها در مسابقات ملی و فراملی خواهیم بود.

استان قزوین چهار هزار تکواندوکار بیمه شده و ۳۵ باشگاه فعال دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز