خبرگزاری کار ایران

حسینی مطرح کرد:

راه اندازی 10 پایگاه مشاوره انتخاب رشته در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۹۲۰

با اعلام نتایج مرحله اول آزمون سراسری دانشگاه ها، ۱۰ پایگاه مشاوره انتخاب رشته توسط آموزش و پرورش استان قزوین تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس اداره مشاوره تحصیلی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش قزوین افزود: به محض اعلام نتایج مرحله اول، در شهر قزوین ۲ پیاگاه و در البرز، تاکستان، آبیک، بویین زهرا، آوج، اسفرورین، ضیاآباد و شال هر کدام یک پایگاه فعال می شود.

سید یدالله حسینی افزود: دوره توجیهی آموزشی برای حدود ۳۰ مشاور این طرح فردا یکشنبه در استان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: تعرفه این خدمات مشاوره ای در شهر قزوین یک میلیون ریال، در شهرستان ها ۸۰۰ هزار ریال و در مناطق کوچک ۶۰۰ هزار ریال خواهد بود و فعالیت آنها تا زمان پایان مهلت انتخاب رشته ادامه خواهد داشت.

حسینی با اشاره به تخفیف هزینه ها  برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد، فرهنگیان و شهدا و ایثارگران  گفت: در سال گذشته ۸۰۰ تن از پذیرفته شدگان آزمون سراسری به این پایگاه ها مراجعه کردند.

رئیس‌اداره مشاوره تحصیلی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش قزوین افزود: مراجعان علاوه بر بهره‌مندی از مشاوره‌های اختصاصی فهرستی رایانه ای از رشته های متناسب با رتبه و علاقه مندی را نیز دریافت می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز