خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

نیازمند راه اندازی فضاهای تخصصی در ورزش قهرمانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۲۵۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: نیازمند راه اندازی فضاهای تخصصی در ورزش قهرمانی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی صبح امروز به میزبانی هیات تیراندازی استان قزوین و با حضور جمعی از مسئولان ورزشی در سالن باغستان قزوین برگزار شد.

عباس علایی‌مقدم در این مجمع اظهار داشت: قدوم شما مسئولان را به شهر شهیدپرور و سرافراز شهیدان خیرمقدم داریم چرا که قزوین سه هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: در حوزه ظرفیت‌های ورزشی قزوین می توان به فعالان شناخته شده و برتری همچون مهدی لشگری، رضاعلیپورها و بهمن عسگری و ورزشکاران دیگر اشاره کرد که رتبه ها و موفقیت هایی را برای استان در عرصه کشوری کسب کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: مدتی که توفیق خدمت گذاری داشتیم و از زحمات زکی زاده مسئول هیات تیراندازی استان تقدیر و تشکر داریم.

علایی مقدم عنوان کرد: قزوین می‌تواند دارای اماکن ورزشی باشد و تلاش داریم تمام اماکن به هیات واگذار شود و سامانه ستاد داشته باشند.

وی اضافه کرد: برای ورزش قهرمانی نیازمند فضاهای تخصصی هستیم و سعی کردیم دیدگاه مناسبی نسبت به رشته تیراندازی داشته باشیم و یکی از سالن های تیراندازی با همکاری رئیس هیات تیراندازی استان افتتاح شد و امیدواریم قدم هایی را در این رشته برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز