خبرگزاری کار ایران

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری قزوین خبر داد:

برگزاری جشنواره فرهنگی- ورزشی ویژه بانوان شاغل دستگاه‌های دولتی

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۰۱۷

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری قزوین از برگزاری جشنواره فرهنگی-ورزشی ویژه بانوان شاغل دستگاه‌های دولتی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س) در روز پنجشنبه دهم مرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، وجیهه چالیهافرد ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ارتقاء سلامت بانوان تاثیر مستقیم بر سلامت کل جامعه دارد و بانوان کارمند بیشتر در معرض خطر مبتلا شدن به بیماری‌های ناشی از فقر حرکتی هستند.

 وی با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ‌سازی، ورزش را بهترین راه پیشگیری از بروز انواع مشکلات جسمانی و روحیه بخشیدن به کارکنان، کاهش مرخصی‌های استعلاجی، افزایش روحیه جمعی و کار تیمی و در نهایت موجب افزایش بهره‌وری کاری آنان بیان کرد.

این مسئول تصریح کرد: یکی از موارد قابل توجه در ورزش بانوان، اختصاص فرصت‌های ورزشی برای بانوان کارمند است که برای اجرای این برنامه مهم در کنار برنامه‌ریزی مدون، با همکاری دستگاه‌های مرتبط، هر ماه برنامه ورزش و سلامت بانوان کارمند ادارات در دستور کار قرار دارد.

چالیهافرد مطرح کرد: اجرای حرکات ورزشی و نرمش صبحگاهی، ورزش همگانی دارت و توپ و تور، برپایی ایستگاه ارزیابی سلامت « فشار خون، تناسب قد و وزن و مشاوره تغذیه» و صبحانه سلامت از برنامه‌های از برگزاری جشنواره فرهنگی - ورزشی ویژه بانوان شاغل دستگاه‌های دولتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز