خبرگزاری کار ایران

در پی تصادف ۲ کامیون صورت گرفت؛

نجات راننده کامیون توسط نجات گران هلال احمر قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۸۹۸

راننده کامیونی که در بویین زهرا دچار تصادف شده بود با روش اصولی و علمی توسط نجاتگران این جمعیت رهاسازی شد و نجات یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام اورژانس مبنی بر تصادف ۲ دستگاه کامیون در کیلومتر ۱۵ محور بویین زهرا-ساوه، درخواست خودروی نجات جهت رهاسازی مصدوم در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین (EOC) ثبت شد.

حکمت الله هاشمی اضافه کرد: بلافاصله با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات به پایگاه هجیب، خودروی نجات به محل حادثه اعزام شد که با ایجاد کارگاه های تخصصی نجات و استفاده دقیق از ابزارها، مصدوم رهاسازی شده و جهت انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شد.

هاشمی در ادامه به نقاط قوت عملیات اشاره کرد و ادامه داد: حفظ زمان طلایی جهت رسیدن به صحنه حادثه، ایجاد کارگاه‌های تخصصی نجات ،استفاده از ابزارهای هیدرولیک با تکیه بر فنون و تکنیک‌های نجات جهت رها سازی مصدوم، هم افزایی با عوامل اورژانس در انجام اقدامات درمانی و برقراری ارتباط مستمر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات با تیم نجات اعزامی از نقاط قوت این عملیات بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز