خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

قهرمانی تیم والیبال دانش آموزی قزوین در مسابقات کشوری

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۹۸۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از قهرمانی تیم والیبال دانش آموزی استان در مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور خبر داد.

خیراله رحمانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اعلام این خبر بیان کرد: تیم والیبال دبیرستان صدرا از آموزشگاه‌های ناحیه دو قزوین که به نمایندگی از استان قزوین در مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور حضور یافت، موفق شد به مقام قهرمانی مسابقات والیبال دانش آموزان کشور در مقطع متوسطه دوره دوم  دست یابد.

وی گفت تیم والیبال دانش آموزی استان قزوین با این برد، مجوز حضور در مسابقات جهانی که در کشور کرواسی برگزار خواهد شد را به دست آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: این افتخارآفرینی نمونه ای دیگر از ظرفیت و استعداد سرشار دانش آموزان استان قزوین و گویای حرکت رو به رشد این استان برای رسیدن به قله های پیشرفت و موفقیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تبریک کسب این افتخارآفرینی کم نظیر دانش آموزان استان به اعضای تیم والیبال استان، خانواده آنان، مربیان، سرپرستان و همه عوامل و دست اندرکاران اظهار امیدواری کرد با تلاش و پیگیری‌های شبانه روزی شاهد درخشش روزافزون دانش آموزان و فرهنگیان استان در میادین ورزشی بین المللی هم باشیم.

وی افزود: این مسابقات به میزبانی شهر اردبیل برگزار شد و تیم والیبال دانش آموزی استان قزوین در دیدار پایانی با پیروزی در مقابل استان یزد، توانست برای اولین بار به این مقام ارزشمند نائل شود.

داوود فتح طاهری به عنوان مربی و آیت حدادی به عنوان سرپرست تیم، دانش آموزان افتخارآفرین استان قزوین را در این مسابقات همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز