خبرگزاری کار ایران

صالحی مطرح کرد:

اختصاص تسهیلات کم بهره به شهرداری های قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۶۹۹

مدیر کل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: تسهیلات کم بهره به شهرداری های استان قزوین برای سرمایه گذاری در طرح های مورد نظر اختصاص پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی صالحی روز یکشنبه در مراسم معارفه شهردار نرجه از توابع شهرستان تاکستان افزود: درآمدهای پایدار در شهرداری ها صرفا به معنی افزایش درآمد نیست بلکه بخشی از آن به کاهش هزینه های غیر ضرور و صرفه جویی اختصاص دارد.

این مسئول ادامه داد: در حوزه سرمایه‌گذاری نیز باید با ایجاد تصویر قابل اعتماد به سرمایه گذاران و مشارکت و همدلی مردم در راستای ایجاد درآمدهای پایدار در شهرها حرکت کنیم.

وی در ادامه افزود: برای ایجاد درامدهای پایدار ، شهرداری ها باید تلاش کنند تا با استفاده از تسهیلات کم بهره در راستای توسعه شهری گام بردارند.

صالحی همچنین گفت: کمک های دولتی به شهرداری نرجه در بودجه سالانه شهرداری حدود ۹۳ درصد بوده است و ۷ درصد باقیمانده از درآمدهای محلی کسب شده است که این موضوع با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور باید تغییر کند و شهرداریها در راستای خود کفایی قدم های موثری برداشته و در تامین بودجه سالانه از ظرفیت های محلی استفاده کنند.

وی تصریح کرد:توجه به بهبود عمر پروژه های عمرانی در حوزه مدیریت شهری می تواند یکی از راهکارهای مدیریت هزینه ها و درآمد پایدار در شهرداری ها باشد و در این راستا باید با استفاده از مصالح استاندارد و مطالعه و پژوهش عملیات به افزایش عمر پروژه ها کمک کنیم.

صالحی در پایان ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی عملکرد شهرداری‌ها به مردم، افزود: با اطلاع رسانی درست به مردم مشارکت و همراهی بیشتر شهروندان را در اداره شهر بدست می آید.

در پایان مراسم با حضور مدیرکل دفتر امور شهری،نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی،فرماندار تاکستان و برخی از مدیران شهرستانی گودرز رحمانی به عنوان شهردار نرجه معارفه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز