خبرگزاری کار ایران

با هدف ارتقای فرهنگ عمومی برای پیشگیری از مخاطرات؛

دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه بانوان در آوج برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۹۸۰

دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه بانوان با هدف ارتقای فرهنگ عمومی برای پیشگیری از مخاطرات در بخش آبگرم شهرستان آوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین روز شنبه در این دوره آموزشی گفت: با توجه به خطرات و تهدیدات طبیعی و انسان ساخت که در استان وجود دارد و نیز اهمیت نقش زنان در توسعه و ارتقای فرهنگ عمومی و پیشگیری از مخاطرات، دوره های آموزشی برای زنان و خانواده ها در سطح استان برگزار می شود.

قدرت الله مهدیخانی افزود: در این زمینه تفاهمنامه ای بین اداره کل مدیریت بحران و دفتر امور بانوان استانداری قزوین منعقد شده تا برای برگزاری این دوره ها با جدیت و توان بیشتری اقدام شود.

وی اضافه کرد: امروزه خطرات و تهدیدات مختلفی استان و کشور را تهدید می کند و هر چقدر با برگزاری دوره‌های آموزشی میزان آشنایی مردم با این خطرات بیشتر شود راحت تر می توان از افزایش خسارات و تلفات هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه جلوگیری کرد.

نصرت الله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج و جمعی از مسئولان محلی نیز در این دوره آموزشی حضور داشتند.

شهرستان آوج در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز