خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای شهر قزوین مطرح کرد:

ایجاد پردیس سینمایی در قزوین با احیا سینما ملت

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۲۰۹

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین بر احیا سینما ملت و ایجاد پردیس سینمایی تاکید کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدیه السادات قافله باشی دبیر پارلمان محلی در جلسه علنی صحن شورا که با دستورکار ارایه گزارش طرح ساماندهی سبزه میدان برگزار شد، اظهار کرد: از سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری می‌خواهیم با احیای سینما ملت و توافق با سرمایه گذاران آن را به پردیس سینمایی تبدیل کنند.

وی افزود: با توجه به استفاده مردم از سبزه میدان بایستی سریعا مبلمان شهری این محل در دستور کار قرار گیرد و منطبق با فضای گفتگو در این مکان باشد.

دبیر شورای شهر قزوین در ادامه خواستار برپایی غرفه های صنایع دستی در پیاده راه سبزه میدان شد و گفت: بهتر است در این فضا هر چند موقت به ایجاد غرفه هایی که کمک میکند تا مردم بیشتری در این مسیر تردد کنند بپردازیم و همچنین لازم است پروژه های دائمی برای این پیاده راه تعریف شود.

به گفته وی اجرای برنامه های فرهنگی که به صورت مسکن عمل میکنند نمی توانند حیات را به سبزه میدان ببخشند بلکه لازم است برنامه های پایدار و دائمی برای این مکان فرهنگی تاریخی تعریف شود.  

قافله باشی بر ضرورت انجام سریع طرح‌های خیابان سپه، امام خمینی و عبید زاکانی در ادامه طرح ساماندهی سبزه میدان تاکید کرد و گفت: اجرای‌سریع این طرح‌ها می‌تواند به گردشگری شهر در نفیس‌ترین محور تاریخی فرهنگی شهر کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز