خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد:

ارادت به اهل بیت، مختص شیعیان نیست

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۸۴۸

استاندار قزوین عنوان کرد: اهل بیت(ع) فقط متعلق به شیعیان نیستند و همه مردم ایران از هر آئینی به اهل بیت ارادت دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، در دیدار با خادمین حرم رضوی بیان کرد: هیچ اتفاقی در عالم بی جهت و تصادفی ایجاد نمی شود و همه افراد با هر دیدگاهی به این امر اذعان دارند.

وی گفت: وجود امامزادگان در سرزمین ایران، نشان از محبوبیت اهل بیت در ایران دارد و اینکه حضرت امام رضا(ع) از منزل خود حرکت کرده و به شرقی ترین نقطه عالم سفر می کنند  نشان از همین امر دارد که ایران سرزمینی است که مردم آن به اهل بیت ارادت دارند.

استاندار قزوین اظهار کرد:  بعد از این که ایشان به ایران سفر کردند، اسلام از سمت شرق عالم طلوع می کند و این حکمتی است که ایران اسلامی سرزمین شیعه و ولایت است و وجود امام رضا یک حامی و سرمایه عظیم معنوی برای ما ایرانیان است.

زاهدی عنوان کرد: ما باید افتخار کنیم که چنین گوهری در سرزمین‌مان داریم که خورشیدی است که غروب ندارد و به لحاظ معنوی مردم از این خورشید نیرو گرفته و سرمایه دنیا و آخرت خود را از مضجع این امام رئوف کسب می کنند.

وی افزود: خدمت به چنین آستانی افتخاری است که نصیب مجموعه آستان قدس‌رضوی شده است. امیدواریم در پرتو نورانیت امام رضا(ع) و رهبری مقام معظم رهبری، ایران اسلامی هر روز سربلندتر شود و اتفاقات موجود را باید تحمل کنیم تا نشان دهیم که تابع حاکمیت اسلام هستیم.

زاهدی گفت: اهل بیت(ع) فقط متعلق به شیعیان نیستند و همه مردم ایران از هر آئینی به اهل بیت ارادت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز