خبرگزاری کار ایران

مدیر مخابرات منطقه قزوین خبرداد:

ارسال قبوض مشترکین تلفن ثابت به صورت پیامکی

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۳۷۶

چاپ و ارسال قبض تلفن ثابت در سطح استان با هدف بسط دولت الکترونیک و ایجاد درگاه های مختلف پرداخت الکترونیکی از مردادماه متوقف شده و قبوض به صورت پیامکی ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیر مخابرات منطقه قزوین روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت پرداخت‌های غیرحضوری در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست و همچنین سرعت و اطمینان در پرداخت، مقرر شد که چاپ و توزیع قبوض متوقف شده و کلیه اطلاعات قبض مشترکان تلفن ثابت به صورت پیامک برای آنان ارسال شود.

حسین پیله فروش‌ها افزود: در این راستا کلیه هماهنگی ها با دستگاه‌ها صورت گرفته و از درگاه های مختلف اطلاع رسانی لازم به کلیه مشترکان استان انجام خواهد شد.

پیله فروش ها ادامه داد: کلیه مشترکان تلفن ثابت پس از دریافت پیامک مربوط به قبض خود می‌توانند از طریق سامانه تلفن ثابت ۲۰۰۰ و یا سامانه #۲۰۲۰* تلفن همراه نسبت به پرداخت قبض اقدام کنند.

وی گفت: سامانه ۲ هزار آسانترین روش پرداخت قبض است و در صورت قطع تلفن با پرداخت آن، سریعاً تلفن وصل می شود.

مدیر مخابرات منطقه قزوین اظهار داشت: مشترکان علاوه بر روش های فوق می توانند شماره تلفن خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۲۰۰۰ ارسال، تا نسبت به دریافت اطلاعات قبض آنان اقدام شود.

پیله فروش ها افزود: تلاش شده است که اطلاع رسانی لازم برای توزیع نشدن قبض به مشترکان از طریق پیامک، پیام صوتی، تبلیغات محیطی، مکاتبه با کلیه دستگاه ها و مسئولان استانی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز