خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج مطرح کرد:

احساس مسئولیت بیشتر در برابر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۳۰۹

فرماندار شهرستان آوج گفت: باید در برابر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی احساس مسئولیت داشته باشیم و با احتیاط بیشتری رانندگی کنیم.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، ‌نصرت الله علیرضایی روز سه‌شنبه در آئین اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران شهرستان آوج افزود: شکل گیری فرهنگ راهنمایی و رانندگی ابتدا از خانواده، سپس مدرسه و در نتیجه از بطن نهادهای فرهنگی جامعه آغاز و باید به عنوان فرهنگ عمومی در کشور نهادینه می شود.

وی تصریح کرد: اگر یک شخص بداند که با تصادف و فوت یک انسان چه آسیب‌هایی خانواده شخص فوت شده و اجتماع را تهدید می‌کند و چه خسارات و هزینه‌های جبران ناپذیری بر کشور تحمیل می شود، در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی احساس مسئولیت بیشتری کرده و با احتیاط بیشتری رانندگی خواهد کرد.

فرماندارآوج در ادامه تاکید کرد: در آبادانی و توسعه مناطق محروم هم نباید منتظر وقوع معجزه باشیم بلکه باید با احساس مسئولیت و نهادینه کردن فرهنگ انسجام ووحدت و مشارکت درخدمت رسانی بیش از پیش تلاش کنیم.

وی افزود: صاحبان فکر و ایده وسرمایه با تعامل و همکاری برای آبادانی روستاها تلاش کنند و ما را نیز در مسیر خدمت یاری نمایند.

‌شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب غرب استان قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز