خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک خواستار شد؛

اطلاع‌رسانی سرقت مدارس بخش بشاریات به مرجع قضایی/اصلاح نواقصی جاده مقابل مدرسه خاکعلی

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۵۶۵

فرماندار شهرستان آبیک گفت: در صورت هرگونه سرقت از مدارس تخریبی بخش بشاریات، باید موضوع به اطلاع مراجع قضایی بخش بشاریات برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک با محوریت بررسی مشکلات مدارس بخش بشاریات اظهار کرد: شوراها می‌توانند در امور آموزش و پرورش پیشنهاد و برنامه ارائه دهند؛ شاید پیشنهادات خام باشد که در جلسه آموزش و پرورش به مشورت گذاشته و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در زمینه مسائل آموزش و پرورش باید راهکار معقولانه و کار کارشناسی صورت گیرد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: اگر تصمیم درست و منطقی در خصوص امور آموزش و پرورش أخذ نشود، آسیب و ضربه اولیه متوجه دانش آموزان می‌شود.

احمدپور اضافه کرد: هرکس باید به وظیفه خودش عمل کند و با توجه به امکانات ضعیف موجود، باید دست در دست هم داده و در رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: نظرات اولیای دانش‌آموزان هم در جلسه شورای آموزش و پرورش ارائه و تصمیم‌گیری لازم صورت می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به عرض کم جاده مقابل مدرسه 12 کلاسه شهر خاکعلی و نداشتن شانه خاکی و نواقصی این جاده در مقابل مدرسه تصریح کرد: با توجه به تردد ماشین‌های سنگین از این جاده که مسیر تردد دانش‌آموزان است وهر لحظه احتمال خطر وجود دارد که مسئولان مربوطه نسبت به رفع این مشکل اقدام لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه مدارس فعلی کشور در اوج مشکلات اقتصادی و زمان جنگ تحمیلی احداث شده، افزود: باید همه تلاش کنیم این مدارس حفظ شوند تا در اذهان آیندگان مورد قضاوت نادرست قرار نگیریم.

احمدپور ادامه داد: در صورت هر گونه سرقت از مدارس تخریبی، باید موضوع به اطلاع مراجع قضایی بخش بشاریات برسد تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد و در اسرع وقت نسبت به دستگیری سارقان اقدام شود.

وی اضافه کرد: می‌توان از فضاهای آموزشی بلااستفاده برای پایگاه بسیج، پایگاه بهداشتی، ساختمان شورا و کارگاه‌های آموزشی در زمینه گلیم‌بافی، جاجیم، قالی‌بافی و تابلوفرش و گیاهان دارویی استفاده کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: لازم است با کمک خیران و اعتبارات دهیاری مدرسه باقرآباد کرد برای تحصیل دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری بهسازی و آماده‌سازی شود.

فرماندار شهرستان آبیک بیان کرد: مشکل انتقال پست مخابرات از اول جاده که در حریم شهر خاکعلی قرار دارد تا مدرسه ابوعلی سینا از سوی مسئولان مخابرات پیگیری و رفع می‌شود.

احمدپور افزود: از مسئولان آموزش و پرورش درخواست می‌شود سالی یک بار نسبت به استعلام مستخدمان مدارس از نظر حراستی و گزینشی، اقدام کنند و بر عملکرد آنها نظارت کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: بزرگترین تولید گندم شهرستان آبیک در بخش بشاریات صورت می‌گیرد و با دارا بودن مجتمع‌های کشت و صنعت، این بخش نقش مهمی در عرصه کشاورزی دارد.

این مسئول مطرح کرد: اینکه معلمی شغل انبیا است به خاطر هدایت انسان‌ها است و معلمان هم در تربیت و تعلیم دانش‌آموزان نقش ارزنده‌‌ای ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز